O nás

Tým veterinářů Sonda.cz
Sonda.cz spolupracuje se zkušenými profesionály napříč celou republikou, kteří chápou své povolání veterináře nejen jako službu svým pacientům (zvířatům), ale také jejich lidským majitelům, a proto kromě kvalitní veterinární péče klademe u každého spolupracujícího veterináře důraz na vlídnost a empatii, kterou si ověřujeme pravidelným sbíráním zpětné vazbu od našich zákazníků.
Všichni naši veterináři jsou samozřejmě členy Komory veterinárních lékařů České republiky s platným veterinárním osvědčením a při poskytování telemedicíny se řídí vysokými standardy mezinárodní organizace Veterinary Virtual Care Association.

Tým Sonda.cz
Ing. Filip Sýkora
founder, managing partner
Jako hrdý chovatel 2 japonských psů (Shiba-Inu a Americká Akita) se Filip rozhodl využít své desetileté zkušenosti v oblasti e-commerce a vytvořit online platformu pro kvalitní a dostupnou distanční a výjezdovou veterinární péči s celorepublikovou působností. V projektu má na starosti hlavně business development a finanční řízení.

Mgr. Jakub Bříma
project manager
Kuba má na starosti operativní řízení projektu. Stará se o to, aby vše po technické a funkční stránce šlapalo, jak má. Kromě toho má na starosti také implementaci nových funkcionalit, ale nebojí se ani vzít telefon a pomoci svým kolegyním, když je to potřeba. :-)

Mgr. Jana Švarcová
vedoucí zákaznické podpory
Jana se stará o to, aby byli všichni zákazníci spokojení. Vede tým zákaznické podpory a školí také nové pracovníky. Kromě toho vyhodnocuje zákaznickou zpětnou vazbu a má na starosti také veškeré platební procesy projektu, jejich evidenci a kontrolu.

Bc. Marta Dubínová
pracovnice zákaznické podpory, social media manager
Marta je naše profesionální telefonistka. Vyřizuje příchozí telefonáty a komunikuje se zákazníky i veterináři. Vedle toho odpovídá zákazníkům na e-maily, zprávy a dotazy z chatu a sociálních sítí. Marta se také stará o tvorbu obsahu pro sociální sítě.

Anastasiya Olegovna
back office manager
Nasťa se stará o veškerou administrativu v kanceláři. Řeší příchozí poštu, tiskne, skenuje a archivuje dokumenty, zadává, kontroluje a páruje platby a spravuje náš interní notifikační systém, který zákazníkům připomíná termín sjednaných vyšetření.
